czwartek, 4 kwietnia 2013

Blog Ludwika Bourbona, wyd. XII

Kim jestem?

Nazywam się Ludwik Bourbon. Kojarzyć mnie można przede wszystkim z Udzielnego Księstwa Templariuszy (stare dzieje), Moheratu Berecji oraz ostatnio głównie z Królestwa Wurstlandii, a także wielu innych mikronacji, w których przebywałem ale tylko gościnnie lub na bardzo krótki czas. Również udzielam się na Forum Mikronacje i również wcześniej prowadziłem wiele gazet mikronacyjnych.
Formalnie jestem obecnym królem Królestwa Wurstlandii - wirtualnego państwa, które zakończyło swą praktyczną egzystencję, ale nie na drodze formalnej, tzn. oficjalnie Królestwo wciąż istnieje, a ja wciąż jestem jego królem, gdyż nigdy nie złożyłem dokumentu potwierdzającego likwidację państwowości wurstlandzkiej ani aktu abdykacyjnego. Jedyne co, to na stronie głównej Królestwa Wurstlandii znaleźć można smutny napis: "abiit ad plures". Lecz nie chcę się w tym artykule zagłębiać w losy przeszłe i hipotetycznie przyszłe Królestwa Wurstlandii. Zrobię to w innym czasie.

Czym są Królewskie Indagacje?

Królewskie Indagacje są blogiem, na którym będę starał się odpowiadać na pytania, które sam sobie zadam. Nie ograniczam spektrum swojego działania jako mikronacyjny bloger. Postanowię coś przypomnieć z dziejów Wurstlandii - napiszę stosownego posta; zaciekawi mnie coś dajmy na to w Sarmacji - obsmaruję i Sarmację.

Dlaczego utworzyłem bloga?

Królewskie Indagacje to mój niepierwszy blog i pewnie nieostatni. Lubię uzewnętrzniać swoje przemyślenia, a to dlatego, że niezapisane szybko mi umykają, zaś zapisywanie ich dla samego siebie nie stanowi dla mnie motywacji.

6 komentarzy:

  1. Powrót do świata żywych poprzez eksternalizację. Bardzo ciekawe zjawisko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowny Panie Pawle, ależ ja nigdy do zaświatów się nie wybrałem, więc nie wiem o jakim powrocie tu może być mowa :)

      Usuń
    2. Miałem na myśli świat aktywistów, a nie stetryczałych emerytów. :)

      Liczę na polemikę z Szanownym Redaktorem i ze swojej strony życzę powodzenia. :)

      Usuń
    3. Zawsze można zostać aktywnym emerytem. Dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marietto za życzenia, ja również życzę Twojemu projektowi aby był tak ciekawy jak się zapowiada.

      Usuń