wtorek, 28 maja 2013

Hansowy humor

Teraz krótko i zabawnie. Cytat złotoustego Hansa, który zaraz Państwo zobaczycie tak mnie rozbawił, że do teraz nie mogę się przestać śmiać. Rozmowa dotyczyła ile powinien wynosić limit wiadomości dla osoby ubiegającej się o trizondalskie obywatelstwo. Jak zwykle powyznaczali dziwaczne limity tj. od 10 do 90 postów napisanych na początek dla tych, co chcą mieć obywatelstwo. Ostatnią opcją możliwą do zaznaczenia w ankiecie jest to, aby nie wprowadzać żadnych limitów. O dziwo, Dąbski Robert ją zaznaczył jako jedyny, a Marcel Hans rzekł do niego następująco:

Tylko czy przedłużenie sprawiłoby, że nowi zżyliby się ze starymi, czy po prostu sprawi, że dłużej będą zwlekać ze złożeniem wniosku?
Czy przedłużenie gwarantuje zżycie się ze staruchami? Jakiś gerontologów trza by zapytać po uprzedniej konsultacji z jakimiś seksuologami. Nowi pewnie będą zwlekać, aż staruchy ich nie przelecą na korytarzu przed złożeniem wniosku o obywatelstwo. Cóż to będzie, jak nie będą odpowiednio zżyci ze starcami? Jak to co? Przymusowy gwałt i tyle.

Z pozdrowieniami dla Hansa, specjalisty od przedłużania, i jego ekipy.

2 komentarze:

  1. Przeczytałem i faktycznie się pośmiałem, ale nie ze "złotoustego Hansa".

    W wolnej chwili niech Pan sobie wpisze w wyszukiwarkę słowo "haloperydol". Ze swojej strony polecam 0,5 mg trzy razy na dobę, przed zaśnięciem może być większa dawka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że Pan bierze i ja też mam brać? Zabieraj się Pan stąd z takimi propozycjami. Najlepiej niech Pan przyjmie dawkę śmiertelną!

      Usuń