piątek, 31 maja 2013

Futurystyczna piramida


Pozwoliłem sobie przedstawić przyszły grobowiec dla wszystkich państw kontynentu wschodniego. Za życia już sobie stawiają WIELKĄ PIRAMIDĘ ZASŁUŻONYCH. Wewnątrz piramidy mogą Państwo obserwować ich zagmatwane powiązania pełne tajemniczych korytarzy, które zawsze zaprowadzą do celu. Wierzchołki stanowiące takie kraje jak: Hasseland, Eskwilinia, Tyrencja i Surmenia tworzą kopnięty kwadrat, który nadaje się tylko do skopania i zakopania. Winktown jako coś, co potencjalnie nie żyje ma udać, że jednak żyje, bo nie mogą pozwolić, aby coś co żyje mogło być umieszczone z tymi, co już dawno nie żyją. Taki akt dobroczynności ze strony tych truposzy.

Cóż mogę im powiedzieć - Niech Was najohydniejsze robactwo skrywane w ziemi zeżre w try miga. Mam nadzieję, że się takim łajnem nie udławią.

19 komentarzy:

  1. Łajnem jest ta pseudo-gazeta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łajnem są anonimowi Sokołowicze.
    (-) Prorok

    OdpowiedzUsuń
  3. Geometria przestrzenna nie jest Pańską mocną stroną. Kiepsko również z orientacją w bieżącej polityce mikronacyjnej, bo od czasu FJ2, Stefanosigosa i Kościńskiego trochę się jednak zmieniło.

    A jaki jest ogólny wniosek płynący z tych zwierzeń? Im większa aktywność państw kontynentu, tym gorzej? Na odwrót? Czy jeszcze inaczej?

    Czy wybawienie nadejdzie z Wurstlandii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie jest. Są ode mnie zapewne lepsi w tej dziedzinie, którzy by tę piramidę postawili z dokładnością do jednego nanopiksela, ale tu chodziło o ukazanie pewnego zjawiska, a nie o pewnego rodzaju dokładność, o którą Panu zapewne chodzi. Linie są nanoszone w windowsowskim Paint, więc niech Pan naprawdę nie szuka dziur w czymś, w czym dziury mają prawo być!

      Natomiast orientacja w polityce mikronacyjnej mi nie umknęła, bo o dziwo nic się nie zmieniło. I niech mi Pan tu nie opowiada, że trochę się jednak zmieniło - FJ2 odsunął się od polityki, wprowadził jakiegoś gorszego socjalistę od siebie samego na tron Austro-Węgier. Dalej, Stefanosigos misję wykonał i spierniczył do Sarmacji, aby tam szerzyć swą czerwoną ideologię, a na surmeńskim tronie siedzi taki sam lub gorszy socjalista jak on. Kościński żyje. Tylko zmienił imię i nazwisko, aby nikt go nie rozpoznawał i kreuje się na monarchę, który poglądy ma dokładnie takie same jak prezentował w OPM. Albo ja jestem ślepy albo Wy...

      Po prostu, schowajcie swą poronioną biurokrację głęboko w kieszeń, skończcie oceniać kraje na podstawie aktywności, liczebności mieszkańców i wykreowanych stron internetowych czy też for. Wy powinniście się cieszyć chociaż z jednego mieszkańca, któremu o coś chodzi, a robicie wszystko, aby go usunąć, zmarginalizować czy nawet uznać za świra. Na kongresie już Ci debile zmierzają do usunięcia Tyrencji, a jestem ciekaw co ta swołocz zrobi jak mieszkańcy Tyrencji postanowią wrócić i odbudowywać swój kraj na nowo, bo mają do tego pełne prawo. W ogóle jakim prawem te kanalie decydują o tym, kto ma żyć, a kto nie, kto ma istnieć, a kto nie? To są tak obrzydliwe stworzenia, że chyba niedługo zabraknie mi słów, aby ich czyny opisywać.

      Niech te państwa będące na tym kontynencie zajmą się czymś mądrzejszym niż pitoleniem w kółko o tym samym od paru ładnych lat. Ile razy można czytać: a może zróbmy to, a może tamto? Wierzę, że to dobry pomysł, ale zobaczymy, co z niego wyjdzie. To są chore gadki wyciągnięte prosto z ryjów polityków z Wiejskiej w Warszawie umoczonych ewidentnie w jakiś układ! Wasz układ nazywa się Wspólnota Krajów Kontynentu Wschodniego. W realnym świecie - Wspólnota Krajów Unii Europejskiej. Tylko czekać, aż zaczniecie jakieś chore dyrektywy wydawać...

      Nie. Wybawienie nie nadejdzie z Wurstlandii. Wybawienie znajdziecie w książkach, bo jesteście pozbawienii jakiejkolwiek wyobraźni!

      Usuń
    2. OK. Teraz jestem już pewien. Obvious troll is obvious. Że tak zacytuję wandejską mądrość: czyim klonem jesteście?

      Usuń
  4. Zanik Mózgu znów działa! Ratunkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie drzyj tak tej japy, bo Cię we wsi usłyszą.

      Usuń
  5. Redakcja Królewskich Indagacji robi lepsze schematy niż sam mistrz Gmoch- brawo :D

    Cheewazz Khadil

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Gmocha byłem na praktykach i teraz takie gmochy buduję. :D

      Usuń
    2. I u Korwina-Mikke chyba też, bo takiej bezmyślnej papki, to już dawno nie widziałem. Jak się o czymś pisze, drogi Panie Pawle, należałoby to na czymś opierać, najlepiej na faktach. Ale ja wiem, najłatwiej jest powyzywać wszystkich od czerwonych, socjalistów i prostaków, potem zasiąść w fotelu z kawką, przeczytać to sobie i uśmiechać się do siebie od ucha do ucha.

      Dobre dziennikarstwo cechuje się poparciem w dowodach i wskazaniem ich w artykule, nawet jeżeli jest to tak podła (bo propagandowa) publicystyka jaką Pan uprawia.

      U Pana jednak faktów, to nawet nie ma co ze świecą szukać, bo i tak się nie znajdzie.

      Usuń
    3. Dziękuję za opinię. Jak Szanownemu Panu coś nie pasuje, to won do konkurencji. Ja tylko dla Pana oczu nie zamierzam pisać nigdy, więc się wypchaj Pan z takimi uwagami. To, co ja robię po napisaniu tych artykułów, to nie pański zasrany interes. Może chce mi Pan zabronić picia kawki i śmiania się? Prędzej Ci w ten ryj tę kawę wypluję niż się dostosuję do tych twoich chorych zachcianek!

      Gówno mnie obchodzi, jaką Wy lubicie prasę i co ta prasa MUSI mieć! Sami sobie taką prasę twórzcie, skoro tak ją ubóstwiacie. Kto Wam do cholery broni? Od mojego pióra się trzymać z dala!

      Usuń
  6. Gówna mikronacyjne: Austro-Wegry, Rotria i Victoria.Dzikie Ordy (yoyonacyjna Victoryna) to jeszcze gówniarze, a już próbują ustawiać na tym zasranym kongresie starszy Elderland!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwał jaśnie oświecony i doświadczony mikronauta. Wrzuć trochę na luz człowieku, albo chociaż naucz się pisać, bo gównem to jest to co ty publikujesz w komentarzach.

      Ale widać przynajmniej jak wypływają na wierzch, jak rzeczone gówno, kompleksy niektórych. Nic tylko współczuć ;)

      Usuń
    2. Cytat: "niedowład mózgu? Zanik jego działalności?" jest tu w sam raz. To coś nie jest dziennikarstwem, to coś jest majaczeniem chorego umysłu.

      Usuń
    3. Pan jest psychiczny i nie wie, co pisze. W ogóle nie szanujecie odmiennego zdania, innej wizji na v-świat i nie macie za grosz dystansu do siebie!

      A kto powiedział, że to ma być dziennikarstwo z prawdziwego zdarzenia? Nie jestem dziennikarzem z zawodu. aNie jestem podporządkowanym kejtrem, który będzie szczekał, kiedy go zmanipulują. Piszę, to co myślę i czuję, a to, czy Wy się z tym zgadzacie czy też nie zgadzacie, jakoś mnie to nie obchodzi. :)

      Nie pozwolę, abyście manipulowali moim słowem. Z moimi kontami możecie robić, co chcecie, ale żeby zabrać moje słowo, to będziecie musieli mnie zabić w świecie realnym, a jeżeli w świecie realnym z takim zamiarem do mnie przyleziecie, to ja nie zawaham się takich skurwysynów zabić!

      Usuń
  7. http://www.zumi.pl/szpitale+psychiatryczne,namapie.html
    Radzę pilnie się z tym zapoznać i udać na długotrwałe leczenie. Krótkotrwałe leczenie niczego nie da.
    Przykro mi, ale Pana wizja v-świata jest aberracyjnym majaczeniem i jeśli szybko nie uda się Pan po poradę lekarską, będzie Pan w jeszcze gorszym stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypierdalaj stąd socjalisto z takimi komentarzami !

      Usuń
  8. Zapraszamy tu:
    http://hasseland.eu/
    U nas zaników nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń