środa, 5 czerwca 2013

Kobieta z jajami

Obserwuję III sesję Senatu Królestwa Victorii od jakiegoś czasu i me oczy bardzo się radują, kiedy widzą tak waleczną kobietę, która nie pozwala sobie wciskać kitu narzucanego przez tamtejszych socjalistów. Tą kobietą jest niedawno wybrana Lady-Namiestnik, Maria-Eugenia vicehrabina de Beaucharnais-Bernadotte.

Poziom umysłowy niektórych polityków z tamtejszego regionu aż wzywa o pomstę do nieba. Zacytuję Państwu jednego delikwenta, który rzecze w następujący sposób:

W tej chwili jestem przeciwny. Po poprawieniu rozdziału V i przeczytaniu całości przeze mnie jeszcze raz, zagłosuję za.
Takiego polityka można porównać do tej piłeczki, która jest używana we fliperach. Można ją uderzyć, odbije się tysiąc pięćset razy od różnych rzeczy i znowu będzie zmierzać do źródła uderzenia. To jest typowy socjalista, który będzie działał na podstawie jakiś wpływów. Pizgnie go ktoś z lewej, to poleci w prawo i na odwrót. Aż się usta same układają do śmiechu.

Kolejna wypowiedź tego samego polityka dla ukazana sposobu myślenia socjalistów:

Jednakże dlaczego Pani region ma postąpić inaczej aniżeli wszystkie marchie Korony Victoriańskiej? Jest to niesprawiedliwość, ponieważ w innych regionach Księcia wybiera panujący władca - Miłościwy Król, a wg powyższej konstytucji, w Krymii i Mikronalezji księciem miałby być potomek i tron książęcy miałby być dziedzicznym.
Wszyscy mają być równi według tego Pana. Wszyscy mają się dostosować do tego, co większość chce i koniec pomimo, że ktoś ma inną wizję. Przeciw tym ohydnym zabiegom Szanowna Lady-Namiestnik występuje i słusznie, że walczy z tymi pieprzniętymi kulkami.

Doktorek Tomasz, o którym niegdyś pisałem rzecze w następujący sposób:

Mam nadzieję ,że reprezentuje potrzebną większość aby odesłać ten projekt do ponownego napisania.
On już sam nie wie, którą większość należy poprzeć, aby coś ugrać. Typowy polityrzyna, który się nadaje tylko i wyłącznie na odstrzał.

Lady-Namiastnik broni się twardo powołując się na najwyższe prawo tamtejszego królestwa i uzasadnia dosyć stanowczo, że ma prawo decydowania o swojej marchii jak jej się żywnie podoba, skoro jest jej władczynią. Cieszy mnie fakt, że jednocześnie owa Pani broniąc się przed tą zgrają matołów próbuje zrobić z nich idiotów. Aż miło popatrzeć!

Doktor Tomaszek, marszałek tamtejszego Senatu wręcz zmusza Lady-namiestnik do kreowania prawa zgodnie z ich poprawkami.

Pani Senator!

Bardzo proszę panią o napisanie konstytucji marchii z uwzględnieniem naszych poprawek.

Widzę ,że ma pani senator zapędy absolustyczne.
 

Pieprznięta kulka próbuje dobić Lady-Namiestnik tym:

Wysoka Izbo!


Księżna zagalopowała się i zakręciła widocznie w prawie. Senat nie przyjmie tej kontrowersyjnej konstytucji i tyle! Proszę to zrozumieć, Szanowna Pani Senator.
  
Jak Państwo się przejadą do Victorii, to zobaczą Państwo w jakim poważaniu sam Pan Marszałek Senatu wraz z jego pieprzniętą kulką mają najwyższe prawa tamtego kraju tj. Tradycję odpowiednik konstytucji.

Socjalizm się rozrasta w nieprawdopodobnym tempie sprowadzając aktywne jednostki do gleby za wszelką cenę, więc brać przykład z tej kobiety, która jak widać nie lubi się pieprzyć z debilami.

7 komentarzy:

  1. Zostałem obraźliwie nazwany pieprzniętą kulką. Jest mi niezmiernie przykro. Ciekawe, dlaczego mnie Pan tak nazwał? Bo sprzeciwiam się samowolce, którą sieje ta "kobieta z jajami", jak to Pan ją nazwał. Tytuł i artykuł o tej kobiecie może świadczyć, że ją Pan przeleciał i teraz w ten sposób płaci za usługę.
    Poza tym - nie jestem socjalistą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przeleciałem i mam z nią dziesiątkę dzieci. :)

      Niech Pan się dalej sprzeciwia, to obiecuję Panu, że po raz wtóry zagości Pan na łamach tego pisma. :)


      Poza tym, życzę powodzenia w Sądzie. :)

      Usuń
  2. Jesteś, jesteś, gnojku tylko się do tego nie przyznajesz ;) Twoje czyny świadczą o tym,
    pamiętaj...
    (-) Prorok

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy bycie chwalonym tutaj to powód do dumy? Mam wątpliwości. Swoją drogą bolszewicy wszystkich nie swoich nazywali faszystami. Indagacje mają z nimi wiele wspólnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy Indagacje mają jakiś swoich czy też nie swoich? Na jakiej podstawie w ogóle Szanowna Pani porównuje nas do bolszewików?

      Nikogo nie nazwałem faszystą, tylko jak już, to porównałem działania niektórych osobników do działań Hitlera i Stalina, więc proszę Redakcji Indagacji nie wmawiać nieprawdy!

      Usuń
  4. Zanikowi nikt nie może się sprzeciwić? Bzdura!

    OdpowiedzUsuń